Hyvinhän tämä on lähtenyt käyntiin! Aamusella lisäsin kävijälaskurin ja ulkoasua olen räpellellyt koko päivän. Html on mulle aika vieras otus, joten siksi ulkoasu on vielä aika askeettinen. Mutta eiköhän se siitä vielä piristy kun opettelen! Annelle muuten kiitokset ensimmäisestä kommentista (sekä vinkistä, langat tosin olin jo ehtinyt ostaa).

Illan ohjelmistossa on muuten Suuri KuvaKimara...

Well, this has started pretty well! In the morning I added a counter and outfit has been under construction all day. I'm not very familiar with html but I'm learning all the time!

By the way, tonight Kimara presents The Huge Picture Show...

70625.jpg

Tässä Koekani, ilman silmiä ja kuonoa tosin.
- Here is the Bunny, though without eyes and snout.

70626.jpg

Ja ne siipan hiukan muotopuolet sukat...
- And the socks I made for my Fiancé...

70586.jpg

Kännykkäpussi, jonka ommelosuudet eivät siedä lähempää tarkastelua.
- Little bag for my cell phone. Not technically perfect, of course.

70591.jpg

Tässä on villatakki, se ikuisuusprojektini johon ostin langat tänään. Kuva on Suuren Käsityölehden numerosta 2/2006. (Viereisellä sivulla on ihana vaalenapunainen pusero, jonka näppärä Äiteeni on jo ehtinyt saada valmiiksi. Onneksi minä saan sen!)
- Here's the cardigan I wish to finish before I'm gray and old. Now I got at least enough yarn for it, I bought the missing yarns today. (What's missing from the picture is the other page with a picture of a lovely pink sweater. My Mom has been knitting it and it's almost done. Luckily she's been making it for me!)

70583.jpg

Tämmöisenkin olen tehnyt, ohje oli talvella Me-lehdessä.
- I crocheted this too!

70588.jpg

Tätäkin olen aloittanut, tarkoituksena on tehdä kukat sinisellä ja yhdistelyt valkoisella. Tuo sykerö vasemmassa alakulmassa on kaikki, mitä olen saanut aikaiseksi. Tasan viisi kukkaa (44:stä) ja niistäkin kolme päin mäntyä tehty... Kuva on Modan numerosta 2/2006.
- I'm working on this too. Flowers are going to be blue and other parts white. I have crocheted five flowers (44 are needed) and half of them I made wrong...


Ohjeessa käsketään virkkaamaan ensin kahdeksan ketjusilmukkaa, liittämään ne yhteen ja sen jälkeen virkkaamaan kuusitoista kiinteää silmukkaa. Noh, Kimara polo ihmetteli, että miten ne kuusitoista saadaan mahtumaan kahdeksaan silmukkaan? Kaksi kiinteää silmua yhteen ketjusilmuun varmaankin... Lopputulos oli hiukan... epämääräinen. Äitee sitten valisti minua ja nyt osaan tehdä kukkaiset oikein.

In the instruction it was told to crochet eight chain stitchs wich were supposed to form a ring. Then it was supposed to crochet sixteen double (single) crochets. Well, poor Kimara was a bit confused. How to make sixteen out of eight? She found a solution and was happy. The flowers seemed a bit ragged but so what. Then Mother told her how it really was supposed to do and now she knows it. Happy end.

70593.jpg70592.jpg

Väärin - Wrong                     Oikein - Right

70589.jpg

Lopuksi silkkimaalausta. Tämän hyvin ryppyisen huivin olen maalannut vuonna 1999. Nähtävästi se on jonkinlainen muotokuva kissastamme (tai vanhempieni kissasta). Ja kyllä, on minulla silitysrautakin mutta...
- Grande finale: silk scarf. I painted this very creased scarf at 1999. It's a picture of my parents cat. And yes, I do own an iron.