Ai juu. Rakas, ihana Aimo Annokseni läiskäisi minua kunniamerkillä.
Almost forget it. I got this beeaauutiful badge of honour from my beloved Aimo.

810128.jpg

Haluaisin kiittää tästä kunniasta ensinnäkin Aimoa. Kiitokset myös äidille ja isälle, joiden ansiosta tämäkin oli mahdollista, samoin kiitokset puolisolleni sekä kaikille työtovereille, niin nykyisille, entisille kuin tulevillekin ja... Ai. Aika loppui jo. Mutta tajusitte varmaan...

I would like to thank Aimo for this honour. I also thank my Mother and Father who made this all possible and also thanks to my Fiancé and to all those I work with, I've been working with and will work with and... Oh. I run out of time. But you got the point...

Juju lienee se, että merkki pistetään kiertoon. Joten Tanja, Elina ja Soile, olkaapa hyvät!
I would like to give this award to Sandra and Knittacia.