Minne on minun pieni sievä laskurini kadonnut? Kuka on sen vienyt? Tunnustakoon heti!!!!!

Laskuripalvelussa on nähtävästi jotain vikaa, sillä muiltakin on laskureita kai kadonnut. Toivottavasi homma kuitenkin alkaa taas toimia ja pieni sievä laskurini palaa raksuttamaan.

Yleisesti pahoittelen haamuilua, askartelin jälleen uutta sivupohjaa, joka tulee käyttöön lähiaikoina muttei vielä...

Where has my pretty little counter went? Who has taken him? The thief should confess right now!!!!

There's obviously something wrong with the counter service because I'm not alone with this problem. I hope everything gets well soon and I get my little precious counter back.

I made a new background for my blog and I hope that making it didn't disturb my readers much. I mobilize the new background soon but not yet...